secret admire….

pernah admire kat someone???

jika soalan itu ditujukan pada aku pasti jawapannya YA!

perigi mencari timba….dengan wajah yang over kiut xmungkin la aku berterus terang yang aku suke gilerrrrrr kat die! cari pasal!!! sah2 kena reject!!

so, melihat dia bahagia pun da cukup baik… ahhh, yeke??

jgn tipu! mesti ko rasa sakit hati je bl die bahagia tapi bkn dengan ko kan!!!….giler psiko!!

selama mana anda boleh admire kat seseorang??

setahun? 2 tahun?? 3 tahun?? 7 tahun???

atau mungkin saja saat dia berada dekat dengan anda sahaja?? selepas dia pergi ntah ke mn perasaan tu hilang…

hampir saja aku lupakan dia…. tapi kecanggihan teknologi menemukan kembali aku dgn dia!!

pernah tak rasa – walau anda sudah berpunya tapi masih mengharap pada dia??? ko gilerrrrr!!!!

 

 

pasti aku ingat

semua…

dan…ko takkan percaya…

setiap detik kita…aku igt semua….

walau seminit…aku igt….

semua….

ko takkan percaya….

hari itu…ntah kenapa begitu…

ko takkan percaya….

pasti aku akan ingat semua….

pergilah walau berjuta batu jauhnya…

aku akan ingat semua!

 

tapi kata orang belum cuba belum tahu, ntah2 die pun suke kat ko! ahhhhhh…itu lagi gilerrrrr!!!!

 

Leave a Reply

